امروز: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
در مسیر توسعه فردی و سازمانی
ارائه ایده خالد خزائی » صف جدید تلفن (۱۳۹۹/۱۰/۱۸)
تایید شده

با سلام.
با توجه به همکاری تعدادی از همکاران برای پاسخگویی به تلفن های پشتیبانی، مشکلاتی برای ارتباط مشتری با همکاران واحد پشتیبانی ایجاد شده است.گاها همکاران پشتیبانی داخلی های متفاوتی دارند و ممکن است حضور نداشته باشند و در این صورت پس از اتصال مشتری ممکن است تماس مشتری بی جواب بماند.
برای رفع این مشکل پیشنهاد می شود صف جدیدی در voip تعریف شود و همکاران بخش پشتیبانی وارد این صف تلفن شوند و تماس های فنی به این صف متصل شوند تا از ایجاد ناهماهنگی جلوگیری شود.

پاسخ مدیر : با تشکر از پیشنهاد خوب شما

نظرات

محمد علی قانع ۰۲ / ۱۱ / ۱۳۹۹
به نظر خوب میاد . اینجوری تعداد تماس های متصل شده به بخش پشتیبانی بطور مساوی بین همکارا پخش میشه.
پاسخ به این نظر
محتوای آخرین دربهای گشوده شده
  • یک باک بنزین 206 معادل 75000 ت بوسیله کلیدک
  • 45000 تومان وجه نقد رایج مملکت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • دو عدد  کارت سبز بوسیله کلیدک
  • دو روز ناهار میهمان شرکت به انتخاب خودتان معادل هر نهار ۳۰ ت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • 45000 تومان وجه نقد رایج مملکت بوسیله کلیدک
ارسال درخواست دوره یا محتوای آموزشی