امروز: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
در مسیر توسعه فردی و سازمانی
ارائه ایده خالد خزائی » تیکت های مرتبط با یک سرور (۱۳۹۹/۱۰/۱۸)
تایید شده

گاها مشکلاتی در سرور های اشتراکی ایجاد می شود که موجب دان شدن تمامی سرویس های روی سرور می شود.در این مواقع تعداد زیادی تیکت از مشتریان همان سرور ارسال می شود.پس از مشاهده اولین تیکت مربوط، این مشکل توسط همکاران پشتیبانی برطرف می شود اما تیکت های مربوط ممکن است چند ساعت در پورتال بماند و پس از چند ساعت جواب هایی همچون "مشکلی مشاهده نمی شود" به مشتری داده شود در صورتیکه مشکل وجود داشته و برطف شده است.


لذا پیشنهاد می شود امکانی در پورتال فراهم شود که بعد از ایجاد و رفع مشکلاتی اینچنینی، بتوانیم تیکت های مربوط به همان سرور را استخراج کنیم و همه تیکت های مربوط به همین مشکل را پاسخدهی کنیم.


با این کار هم حجم تیکت ها کم می شود و هم زمان پاسخدهی به تیکت ها کاهش پیدا می کند.

پاسخ مدیر : مرسی از پیشنهاد خوبتون، پیگیری میکنیم
محتوای آخرین دربهای گشوده شده
  • یک باک بنزین 206 معادل 75000 ت بوسیله کلیدک
  • 45000 تومان وجه نقد رایج مملکت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • دو عدد  کارت سبز بوسیله کلیدک
  • دو روز ناهار میهمان شرکت به انتخاب خودتان معادل هر نهار ۳۰ ت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • 45000 تومان وجه نقد رایج مملکت بوسیله کلیدک
ارسال درخواست دوره یا محتوای آموزشی