امروز: ۰۲ آذر ۱۴۰۳
در مسیر توسعه فردی و سازمانی
اشتراک دانش زهرا شارع » شش اشتباه رایج در ارسال ایمیل انبوه (ویرایش در ۱۳۹۵/۷/۱۲)
تایید شده

۱- ارسال کم یا بیش از حد و بدون برنامه ایمیل


انجام هر کاری بدون برنامه، بازخورد مناسب را نخواهد داشت. خود شما هم هنگامی که بیش از حد از منبعی ایمیل دریافت می‌کنید آن را فیلتر یا آنسابسکرایب می‌کنید و در نقطه مقابل اگر ایمیلی از منبعی دریافت کنید و آن ایمیل تبلیغاتی در بازه زمانی مناسب تکرار نشود، منبع آن از خاظر شما خواهد رفت.


۲- مبهم بودن محتوای ایمیل ارسالی


ایمیلی که ارسال می‌کنید باید به صورت صریح و شفاف مفهوم مورد نظر شما را منتقل نماید و اگر میخواهید از روش بازاریابی درونگرا استفاده کنید حتما باید دقت داشته باشید که مفهوم مورد نظر شما به درستی به کاربر منتقل گردد.


۳- ارسال مکرر یک ایمیل با محتوای یکسان


دریافت ایمیل تکراری برای هرکسی ناخوشایند است و نتیجه ارسال ایمیل ناخوشایند چیزی جز لغو اشتراک ایمیل نخواهد بود.


۴- نبود تناسب میان دریافت کنندگان و موضوع ایمیل


فرض کنید که ایمیل مربوط به خانم های خانه دار به مدیران ارسال شود یا ایمیل مربوط به مدیران ارشد سازمان ها به خانم‌های خانه دار یا دانشجویان ارسال شود، چه ثمری از ارسال این ایمیل ها نصیب شما و کسب وکارتان خواهد شد؟ هیچ! شما در این صورت محکوم به شکست هستید


۵- برقرار نکردن ارتباط مناسب با دریافت کنندگان ایمیل


با مخاطبان بسته به نوع پرسونای آنها ارتباط برقرار کنید. مخاطبان خود را به درستی دسته بندی کنید و روش ارتباط متناسب با هر دسته را بررسی کنید و سپس برای طراحی و ارسال ایمیل اقدام کنید. 


۶- استفاده از واژه های بی ارتباط و نامتناسب در قسمت موضوع جهت باز شدن ایمیل به هر قیمتی


یکی از ناخوشاندترین روش های افزایش نرخ باز شدن ایمیل، همین استفاده از موضوع نامناسب جهت باز شدن آن است. اگر موضوع ایمیل با محتویات آن همخوانی نداشته باشد، کاربر احساس می‌کند شما قصد گول زدن آن را دارید و نسبت به شما حس بی اعتمادی پیدا خواهد کرد و در درجه اول محتویات شما را معتبر نخواهد دانست و در گام بعدی لغو اشتراک را به دنبال خواهد داشت.

پاسخ مدیر : با توجه به وجود این محتوا در منابع موجود در وب، حداقل امتیاز به شما تعلق میگیرد.
محتوای آخرین دربهای گشوده شده
  • یک باک بنزین 206 معادل 75000 ت بوسیله کلیدک
  • 45000 تومان وجه نقد رایج مملکت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • دو عدد  کارت سبز بوسیله کلیدک
  • دو روز ناهار میهمان شرکت به انتخاب خودتان معادل هر نهار ۳۰ ت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • 45000 تومان وجه نقد رایج مملکت بوسیله کلیدک
ارسال درخواست دوره یا محتوای آموزشی