امروز: ۰۱ آذر ۱۴۰۳
در مسیر توسعه فردی و سازمانی
ارائه ایده محسن جواد نژاد » پیشنهادتیکت ویژه (ویرایش در ۱۳۹۹/۱۱/۰۴)
تایید شده

با سلام 


در مواقعی مشاهده میشه که مشتری به شدت نیاز داره که تیکتش به صورت فورس بررسی بشه و شاید در تایمی هم باشه که پشتیبانی و زمان پاسخگویی تلفنی نیست، مثل تایم شب 
در ارسال تیکت اگر مواردی به عنوان " تیکت وِیژه" اضافه بشه البته با پرداخت هزینه ای جزئی از طرف مشتری به نظرم میتونه به مشتریانی از این دست که مشکلی در این تایم  براشون پیش میاد اما سرویس vip هم در اختیار ندارن کمک کنه 


به هرحال هر تیکت باید در صف بررسی قرار بگیره و پاسخ داده بشه که این نوع ارسال تیکت میتونه به این دسته از مشتریان کمک کنه 


با سپاس

محتوای آخرین دربهای گشوده شده
  • یک باک بنزین 206 معادل 75000 ت بوسیله کلیدک
  • 45000 تومان وجه نقد رایج مملکت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • دو عدد  کارت سبز بوسیله کلیدک
  • دو روز ناهار میهمان شرکت به انتخاب خودتان معادل هر نهار ۳۰ ت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • 45000 تومان وجه نقد رایج مملکت بوسیله کلیدک
ارسال درخواست دوره یا محتوای آموزشی