با سلام
در مواقعی مشاهده میشه که مشتری به شدت نیاز داره که تیکتش به صورت فورس بررسی بشه و شاید در تایمی هم باشه که پشتیبانی و زمان پاسخگویی تلفنی نیست، مثل تایم شب
در ارسال تیکت اگر مواردی به عنوان " تیکت وِیژه" اضافه بشه البته با پرداخت هزینه ای جزئی از طرف مشتری به نظرم میتونه به مشتریانی از این دست که مشکلی در این تایم براشون پیش میاد اما سرویس vip هم در اختیار ندارن کمک کنه
به هرحال هر تیکت باید در صف بررسی قرار بگیره و پاسخ داده بشه که این نوع ارسال تیکت میتونه به این دسته از مشتریان کمک کنه
با سپاس