امروز: ۰۱ آذر ۱۴۰۳
در مسیر توسعه فردی و سازمانی
ارائه ایده خالد خزائی » اطلاعات سرویس مشتری (۱۳۹۹/۱۱/۰۵)
تایید شده

با توجه به درخواست های زیاد کاربر برای دریافت اطلاعات سرویس، این مورد نشان می دهد که دسترسی به اطلاعات سرویس برای مشتریان به سختی صورت می گیرد.


برای رفع این مشکل می توانیم در پورتال مشتریان برای هر سرویس یک دکمه در جایی که کاملا قابل دیدن باشد تعبیه شود، تا کاربر با زدن آن اطلاعات سرویس خود اعم از اطلاعات دسترسی و سایر اطلاعات مربوطه را در همان صفحه مشاهده نماید.همچنین آپشنی هم داشته باشد که با تیک زدن آن اطلاعات به ایمیل مشتری هم ارسال شود.

محتوای آخرین دربهای گشوده شده
  • یک باک بنزین 206 معادل 75000 ت بوسیله کلیدک
  • 45000 تومان وجه نقد رایج مملکت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • دو عدد  کارت سبز بوسیله کلیدک
  • دو روز ناهار میهمان شرکت به انتخاب خودتان معادل هر نهار ۳۰ ت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • 45000 تومان وجه نقد رایج مملکت بوسیله کلیدک
ارسال درخواست دوره یا محتوای آموزشی