گاها مشکلاتی در سرور های اشتراکی ایجاد می شود که موجب دان شدن تمامی سرویس های روی سرور می شود.در این مواقع تعداد زیادی تیکت از مشتریان همان سرور ارسال می شود.پس از مشاهده اولین تیکت مربوط، این مشکل توسط همکاران پشتیبانی برطرف می شود اما تیکت های مربوط ممکن است چند ساعت در پورتال بماند و پس از چند ساعت جواب هایی همچون "مشکلی مشاهده نمی شود" به مشتری داده شود در صورتیکه مشکل وجود داشته و برطف شده است.
لذا پیشنهاد می شود امکانی در پورتال فراهم شود که بعد از ایجاد و رفع مشکلاتی اینچنینی، بتوانیم تیکت های مربوط به همان سرور را استخراج کنیم و همه تیکت های مربوط به همین مشکل را پاسخدهی کنیم.
با این کار هم حجم تیکت ها کم می شود و هم زمان پاسخدهی به تیکت ها کاهش پیدا می کند.