در روز های اخیر برای چند نمونه سایت این مشکل رخ داده بود که در حالت لودینگ باقی می ماندند و سایت مشاهده نمیشد و حتی در یکی از سرور ها mailenable که تازه نصب شده بود، پس از گذشت چند دقیقه باز میشد ، درصورتیکه هنوز اکانت ایمیل اطلاعاتی نداشته است و این موضوع باعث نارضایتی مشتری شده بود.
اگر با چنین مشکلی مواجه شدید، بصورت زیر می توانید این مشکل را برطرف سازید:
در iis قسمت مربوط به لیست Application pool ها را باز کنید.
Application pool مربوط به سایتی که با مشکل مواجه می باشد را راست کلیک نموده و گزینه Advanced settings را انتخاب کنید.
در قسمت Process Model گزینه ای بنام Identity وجود دارد ، آن را انتخاب کنید و با همان User name قبلی بعنوان مثال برای mail enable بانام IME_Admin و رمز جدید، مجدد Identity را تنظیم کنید. سپس Application pool سایت را ریستارت کنید.
Computer Management را بازکنید و در قسمت Local Users and Groups یوزر مربوطه را انتخاب و همان رمزی که در قسمت بالا تنظیم نموده اید را در اینجا نیز مجدد تنظیم کنید.
مجدد دسترسی به سایت را بررسی کنید، مشکل برطرف شده است.