امروز: ۰۲ آذر ۱۴۰۳
در مسیر توسعه فردی و سازمانی
اشتراک دانش فریده ادیبیان » محتواي كوتاه (۱۳۹۵/۱۰/۲۸)
تایید شده

محتوای کوتاه یا Micro Content چیست؟




طبق تحقیقاتی که بر روی کاربران اینترنت و رفتارشناسی مخاطبان وب در دانشگاه‌های هامبورگ و هانوفر انجام شد، مشخص شد بیش از ۵۰% از کاربران اینترنت کمتر از ۱۰ ثانیه بر روی یک صفحه از وب باقی می‌مانند. همین موضوع منجر به ایجاد مفهوم جدیدی در دنیای بازاریابی اینترنتی شد. این مفهوم جدید محتوای کوتاه یا  Micro Content نام گرفت.




در حقیقت بازاریابان محتوا و کپی رایترها بر آن شدند که بتوانند با محتوای کوتاه اما اثرگذار به جذب مخاطبان خود در مدت زمان کمتر از ۱۰ ثانیه بپردازند.




مزایای این نوع از محتوا سرعت تولید بالا، درک بهتر، قابلیت به اشتراک گذاری بالا و در نهایت اثرگذاری بیشتر هست .




محتوای کوتاه یا Micro Content انواع مختلفی مثل محتوای کوتاه متنی، اینفوگرافیک ها، محتوای عکسی، ویدئو و….دارن.




تولید محتوای کوتاه به هیچ عنوان به معنای عدم اثربخشی محتوای بلند یا حذف مقالات آموزشی، ایبوک‌ها و … نیست بلکه باید از این نوع محتوا در کنار محتوای بلند به عنوان یک استراتژی محتوایی قدرتمند استفاده کرد.




همین مطلبی که در حال مطالعه آن هستی یک محتوای کوتاه یا Micro Content است.


پاسخ مدیر : 5 امتیاز برای این مطلب و 20 امتیاز مربوط به مطلبی که امتیازش درج نشد، روی هم رفته 25 امتیاز به شما تعلق می گیرد.
محتوای آخرین دربهای گشوده شده
  • یک باک بنزین 206 معادل 75000 ت بوسیله کلیدک
  • 45000 تومان وجه نقد رایج مملکت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • دو عدد  کارت سبز بوسیله کلیدک
  • دو روز ناهار میهمان شرکت به انتخاب خودتان معادل هر نهار ۳۰ ت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • 45000 تومان وجه نقد رایج مملکت بوسیله کلیدک
ارسال درخواست دوره یا محتوای آموزشی