امروز: ۰۲ آذر ۱۴۰۳
در مسیر توسعه فردی و سازمانی
اشتراک دانش علی قائنی » چرا شرکت ها در نمایشگاه ها موفق نیستند؟ (۱۳۹۶/۳/۲۴)
تایید شده
این مقاله در سایت entre.fi در اواسط سال 2016 منتشر شده و به عوامل عدم موفقیت کمپین های نمایشگاهی اشاره دارد . 

 

به صورت تیتر وار:

 

۱: انتخاب نمایشگاه اشتباه جهت حضور

۲: زمانی که پلنی برای همکاری b2b نداشته باشیم

۳: زمانی که پیامی مناسب و واضح برای انتقال وجود نداشته باشد

۴: زمانی که فکر کنیم مخاطبین احتمالی می دانند که ما که هستیم 

۵: زمانی که سیاست های حضور در نمایشگاه واهداف آن به درستی انتخاب نشده باشد 

۶: زمانی که مخاطبین هدف به درستی شناسایی نشده اند

۷: زمانی که در هیچ پیش نمایشی مخاطبین اطلاع پیدا نکرده اند که ما در نمایشگاه خواهیم بودو دلیل حضور ما چیست

۸:زمانی که برای بار اول مخاطبین تصویر صحیحی از کسب و کار ما در ذهنشان نقش نبندد

۹: زمانی که هدایا و یا قرعه کشی های انجام شود که ربطی به پیام اصلی انتخاب شده در نمایشگاه نداشته باشد.

۱۰: زمانی که شبکه های اجتماعی به صورت هدفمند نمایشگاه را پوشش ندهند

۱۱: ارسال افراد اشتباهی به نمایشگاه جهت معرفی برند مجموعه شما

۱۲: زمانی که برنامه صحیحی برای فالو آپ کردن به موقع مخاطبین وجود نداشته باشد.

۱۳: زمانی که بعد از نمایشگاه هیچ اعتبار سنجی و گزارش مطلوبی از عملکرد کمپین جاری و کمپین های گذشته وجود نداشته باشد.

۱۴: زمانی که کلا قرار نیست در نمایشگاه ها حضور داشته باشیم (نیاز به توضیح بیشتر دارد.)

۱۵: شماره ۱۵ کلی هستش که باید در لینک اصلی مطالعه شود. 

 

در تدوین استراتژی مناسب حضور در نمایشگاه ها باید موارد بالا نیز در آن لحاظ شده باشد و بتوان درصد موفقیت هر کدام از آن ها را پس از نمایشگاه سنجید.

 

لینک اصلی:

http://blog.entre.fi/2016/06/15-shades-of-exhibition-failure/

 

لینک های کمکی :

http://blog.entre.fi/2015/11/stand-out-from-the-crowd/

http://blog.entre.fi/2015/07/10-easy-tips-for-ruining-a-first-impression/


cleardot.gif

نظرات

نسرین بلوغیا ۱۵ / ۴ / ۱۳۹۶
و به نظر من یک مشکل دیگه هم وجود داره این که هدف صرفا شرکت در نمایشگاه ها نیست بلکه حتما هدف بزرگتری وجودداشته که اولین قدم حضور در نمایشگاه بوده، بعد از این قدم نیاز هست که حتما اطلاعات و اون حجم بالای داده های بدست اومده وارد مرحله بعدی بشیم در غیر این صورت صرفا حضور در نمایشگاه هزینه ای هست که از محل شرکت انجام شده بدون این که به نتیجه گیری برسه و رها شده ، اینطوری هم سرمایه از بین رفته و هم زمان برای حضور در هر نمایشگاهی و هر سطحی حتما نیاز هست که از قبل یک برنامه ریزی مدون داشته باشیم در غیر این صورت با شکست مواجه میشیم
پاسخ به این نظر
محتوای آخرین دربهای گشوده شده
  • یک باک بنزین 206 معادل 75000 ت بوسیله کلیدک
  • 45000 تومان وجه نقد رایج مملکت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • دو عدد  کارت سبز بوسیله کلیدک
  • دو روز ناهار میهمان شرکت به انتخاب خودتان معادل هر نهار ۳۰ ت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • 45000 تومان وجه نقد رایج مملکت بوسیله کلیدک
ارسال درخواست دوره یا محتوای آموزشی