این مقاله در سایت entre.fi در اواسط سال 2016 منتشر شده و به عوامل عدم موفقیت کمپین های نمایشگاهی اشاره دارد .
به صورت تیتر وار:
۱: انتخاب نمایشگاه اشتباه جهت حضور
۲: زمانی که پلنی برای همکاری b2b نداشته باشیم
۳: زمانی که پیامی مناسب و واضح برای انتقال وجود نداشته باشد
۴: زمانی که فکر کنیم مخاطبین احتمالی می دانند که ما که هستیم
۵: زمانی که سیاست های حضور در نمایشگاه واهداف آن به درستی انتخاب نشده باشد
۶: زمانی که مخاطبین هدف به درستی شناسایی نشده اند
۷: زمانی که در هیچ پیش نمایشی مخاطبین اطلاع پیدا نکرده اند که ما در نمایشگاه خواهیم بودو دلیل حضور ما چیست
۸:زمانی که برای بار اول مخاطبین تصویر صحیحی از کسب و کار ما در ذهنشان نقش نبندد
۹: زمانی که هدایا و یا قرعه کشی های انجام شود که ربطی به پیام اصلی انتخاب شده در نمایشگاه نداشته باشد.
۱۰: زمانی که شبکه های اجتماعی به صورت هدفمند نمایشگاه را پوشش ندهند
۱۱: ارسال افراد اشتباهی به نمایشگاه جهت معرفی برند مجموعه شما
۱۲: زمانی که برنامه صحیحی برای فالو آپ کردن به موقع مخاطبین وجود نداشته باشد.
۱۳: زمانی که بعد از نمایشگاه هیچ اعتبار سنجی و گزارش مطلوبی از عملکرد کمپین جاری و کمپین های گذشته وجود نداشته باشد.
۱۴: زمانی که کلا قرار نیست در نمایشگاه ها حضور داشته باشیم (نیاز به توضیح بیشتر دارد.)
۱۵: شماره ۱۵ کلی هستش که باید در لینک اصلی مطالعه شود.
در تدوین استراتژی مناسب حضور در نمایشگاه ها باید موارد بالا نیز در آن لحاظ شده باشد و بتوان درصد موفقیت هر کدام از آن ها را پس از نمایشگاه سنجید.
لینک اصلی:
لینک های کمکی :