سلام
در دپارتمان کنترل کیفیت، بنده پیشنهاد دارم که همانطور که تگ شاکی در مجموعه ایران سرور داریم و در خصوص مشتریان شاکی پیگیری هایی انجام میدیم که رضایت داشته باشن، میتونیم برای مشتریان راضی هم تگ راضی داشته باشیم تا براشون برنامه ریزی کنیم.
1-با برنامه مشخص ازشون استفاده کنینم تا تبلیغات مفیدی برامون داشته باشن.
مثلا با هماهنگیشون یک پست ایستاگرامی تشکر ویژه در صفحه ایران سرور بزاریم که هم مشتری خوشحال بشه، هم فالور برامون بیاره و هم اینکه به صورت ناخودآگاه پیش بقیه افرادی که باهاشون در ارتباطه از ما تبلیغ کنه و بقیه هم بدونن که مثلا فلان سازمان مشتری ایران سروره
2- اسم خیلی هاشون رو به دلیل خوش حسابی و اینکه باهامون چالش نداشتن شاید حتی نشناسیم و با یک برنامه میتونیم شناساییشون کنیم که بچه ها تو رفتارشون حس خوب به مشتری بدن.
مثلا تو حساب کاربریشون نوت خوش حساب بزاریم و به همه یاد بدیم که در تماس و برخورد با این مشتری یک جمله خاص به کار ببرن تا خوب بودن تو ذهن مشتری نهادینه بشه و اون حس خوب ایران سروری بودن رو به اطرافیانش منتقل کنه و مشتری بیاره برامون
البته باید این نکته مهم رو هم در نظر بگیریم که با رفتار زیادی خوب هم مشتری پرتوقع میشه.
امیدوارم این موارد برای ایران سرور مفید باشه.