سلام
یک موضوعی که در حال حاضر در ایران سرور مشتری رو سردرگم میکنه اینه که تیکت ارسال شدش مشخص نیست دست کیه و بعد از تماس مجددا متصل میشه به شخص دیگه ای اگر این امکان باشه که هنگام تماس بتونه شماره تیکتشو وارد کنه و با توجه به وارد کردن شماره تیکت و زردن کلید شارپ به همون کارشناسی که تیکت رو داره پیگری میکنه متصل بشه عالیه
البته نیاز به یک مقدار تغییرات در پرتال و سیستم تلفن هامون هست
به نظرم اومد موضوع خوبیه که بشه روش فکر کرد و اگر قابل انجام بشه خیالی می تونه مشتری رو راضی تر نگه داره
با سپاس