امروز: ۰۳ آذر ۱۴۰۳
در مسیر توسعه فردی و سازمانی
ارائه پیشنهاد محسن جواد نژاد » تیکت های پشتیبانی (۱۳۹۸/۲/۱۶)
تایید شده

سلام 


یک موضوعی که در حال حاضر در ایران سرور مشتری رو سردرگم میکنه اینه که تیکت ارسال شدش مشخص نیست دست کیه و بعد از تماس مجددا متصل میشه به شخص دیگه ای اگر این امکان باشه که هنگام تماس بتونه شماره تیکتشو وارد کنه و با توجه به وارد کردن شماره تیکت و زردن کلید شارپ به همون کارشناسی که تیکت رو داره پیگری میکنه متصل بشه عالیه 


البته نیاز به یک مقدار تغییرات در پرتال و سیستم تلفن هامون هست 


به نظرم اومد موضوع خوبیه که بشه روش فکر کرد و اگر قابل انجام بشه خیالی می تونه مشتری رو راضی تر نگه داره


با سپاس 

پاسخ مدیر : ممنون از شما :)
محتوای آخرین دربهای گشوده شده
  • یک باک بنزین 206 معادل 75000 ت بوسیله کلیدک
  • 45000 تومان وجه نقد رایج مملکت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • دو عدد  کارت سبز بوسیله کلیدک
  • دو روز ناهار میهمان شرکت به انتخاب خودتان معادل هر نهار ۳۰ ت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • 45000 تومان وجه نقد رایج مملکت بوسیله کلیدک
ارسال درخواست دوره یا محتوای آموزشی