با سلام.
ما تیکتهای زیادی داریم که اعلام می کنند در ساعت مثلا 2 صبح اقدامات لازم انجام شود، حال این تیکت به شخص مورد نظر اساین می شود، ولی با توجه به حجم کاری بالای پشتیبانی ممکن است این تیکت فراموش شود و در ساعاتی بعد از درخواست مشتری توسط پشتیبان در دستور کار قرار گیرد و یا ممکن است که پشتیبان این تیکت را دیرتر از زمان اعلام شده توسط مشتری مشاهده نماید که این موارد موجب نارضایتی خواهد بود و همچنین به موقع انجام شدن این درخواست ها و آن تایم بودن موجب افزایش رضایتمندی و اعتماد مشتری می شود، لذا درخواست ایجاد ساز و کاری در هاب را دارم که بتوان وقتی این تیکت را به شخصی ارجاع می دهیم در بخشی از آن تایم مورد نیزا برای شروع به کار وارد شود و حالا هاب به عنوان مثال 10 دقیقه قبل از این تایم ایمیلی به شخص ارسال نماید و این مورد را به او متذکر شود.
همچنین گاهی تیکت هایی وجود دارند که ما برای آنها درخواست kvm می دهیم و وقتی به شیفت بعد تحویل می دهیم، با توجه به محدودیت زمانی kvm ها زمان اتصال آنها به پایان می رسد و این مورد موجب تاخیر بالا در روند رسیدگی می شود.این یک نمونه از موارد فورس بود، موارد دیگری نیز وجود دارد که نیاز است با اولویت بالا بررسی شود.برای این موارد نیز می توان ساز و کاری تعبیه نمود که با اعلام فورس بودن هاب به صورت اتوماتیک هر چند دقیقه ایمیلی به شخص مربوطه ارسال نماید.
در هر دو شکل بالا شخصی که تیکت به او اساین می باشد می تواند بعد از دیدن ایمیل ها با حذف فورس بودن و یا تایم از ارسال ایمیل های بیشتر جلوگیری نماید و یا برای هر دوی این موارد یک تایم مرگ تعبیه شود تا مثلا پس از 1 ساعت دیگر ایمیلی ارسال نشود.
با تشکر.