امروز: ۰۱ آذر ۱۴۰۳
در مسیر توسعه فردی و سازمانی
ارائه ایده مهدخت صفرلی » CRM ارتباط با مشتری (ویرایش در ۱۳۹۸/۵/۰۸)
تایید شده

سلام :)

برای پاسخگویی بهتر و راحت تر به مشتریان پیشنهاد میکنم که از CRM ارتباط با مشتریان استفاده کنیم. روش کار این CRM بدین صورت هست که زمانی که فردی با شرکت تماس میگیره تمام اطلاعات ثبت شده از جمله نام مشتری - نوع سفارش و وضعیت سفارش و ... برای ما بر روی مانیتور نمایش داده میشه و همکاران بخش فروش و بازرگانی راحت تر میتونین پاسخ مشتری رو بدن و لازم نیست که از مشتری بالفعل بخوان که خودشو معرفی کنه و جزییات کارشو دوباره برای ما بیان کنه. اینجوری وقتی مشتری تماس میگیره ما با گفتن سلام خانم / آقای فلانی مکالممون رو آغاز میکنیم و فکر میکنم مشتریمون بیشتر احساس رضایت داشته باشه و میفهمه که ما براش ارزش قائلیم و به مشتری وفادارمون تبدیل میشه :)

با سپاس :)

پاسخ مدیر : بیش از یکسال است که CRM در شرکت در حال پیاده سازی هست، انتظار میرود با روال های جاری شرکت آشنایی بیشتری داشته باشید :)
محتوای آخرین دربهای گشوده شده
  • یک باک بنزین 206 معادل 75000 ت بوسیله کلیدک
  • 45000 تومان وجه نقد رایج مملکت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • دو عدد  کارت سبز بوسیله کلیدک
  • دو روز ناهار میهمان شرکت به انتخاب خودتان معادل هر نهار ۳۰ ت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • بن خرید یک عدد پیتزا American معادل 35ت بوسیله کلیدک
  • 45000 تومان وجه نقد رایج مملکت بوسیله کلیدک
ارسال درخواست دوره یا محتوای آموزشی