باتوجه به اینکه بعضی مشتری ها تیکتی ارسال میکنند و تا بررسی اون تیکت دیگه ای برای تعجیل در بررسی تیکت اول ارسال میکنن با همون تیکت رو آپدیت میکنن تیکت ( تیکت با آپدیت شدن زمان ارسالش به روز میشه و ما به ترتیب زمان ارسال قدیمی ترین به جدیدترین بررسی میکنیم ) ممکنه تیکتش دیرتر بررسی بشه برای همین پیشنهاد میشه تیکت دکمه های برای تعجیل قرار داده بشه مثل :
- قطعی سرور
- تعجیل در بررسی تیکت
- عدم دسترسی به سرویس
به این ترتیب میشه مشتری هایی که عجله دارن و مشاهده کرد و سریعتر پیگیری کرد و همچنین طرف تیکت جدید تولید نمیکنه و تیکتش رو برای تعجیل آپدیت نمیکنه ( که تو مورد آخر نتیجه عکس ببینه )