زمانی که یک تیکتو تو وضعیت "منتظر پاسخ مشتری" میزاریم. اگه در 24 ساعت آینده پاسخی از سمت مشتری نیاد در ادامه تیکت، پستی تحت عنوان زیر ایجاد می شود.
"باسلام
مشتری گرامی، ما در انتظار پیگیری شما در این تیکت هستیم. لطفا با پاسخ سریع و کامل در این تیکت ما را در پیگیری همراهی نمایید.
در صورت نیاز به راهنمایی همکاران من بصورت شبانه روزی در تمام ایام سال آماده پاسخگویی هستند."
این پست توسط "System" ایجاد می شه که پیشنهاد میکنم با نام "ربات خودکار ایران سرور" ایجاد بشه. چون بقیه تیکت هایی که توسط ربات ها ایجاد میشه با همین نام هست.